Eğitim Nedir?

eğitim isim 1 . Evlatların ve gençlerin cemiyet yaşayışında yerlerini almaları için lüzumlu bilgi, beceri ve anlayışları elde e...


eğitim
Ad: eğitim.jpg

isim




1 . Evlatların ve gençlerin cemiyet yaşayışında yerlerini almaları için lüzumlu bilgi, beceri ve anlayışları elde etmelerine, kişiliklerini geliştirmelerine okul içinde ya da haricinde, direkt ya da dolaylı yardım etme, terbiye:
"Bir tek kolejinizde değil eğitim işlerinin tümünde güvenilir bir danışman olabilirim."- N. Hikmet.

2 . eğitim bilimi Eğitim bilimi.

Atasözü, deyim ve birleşik fiiller
eğitim almak


Birleşik Sözler



Eğitim almak,
informel eğitim,
meslek içi eğitim,
taşımalı eğitim,
gövde eğitimi,
erişkin eğitimi,

formel eğitim,

eğitim enstitüsü,

işbaşında eğitim,

ulusal eğitim,

teknik eğitim,

beslenme eğitimi,

eğitim bilimi,

eğitim kurumu,

hizmet içi eğitim,

lisans üstü eğitim,

çrgün eğitim,

yaygın eğitim,

yeterlik eğitimi,

eğitim alanı,

eğitim fakültesi,

görsel-işitsel eğitim,

karma eğitim,

moral eğitim merkezi,

temel eğitim,

moral eğitimi









Sebep: etken bağlantılar kapatıldı






  • Türkiye'deki eğitim sistemi ve mecburi eğitim hakkında bilgi verir misiniz?


  • Karadeniz Bölgesi'nde eğitim imkanları nasıldır, eğitim kurumlarının adları nedir?


  • Marmara Bölgesi'nin eğitim imkanları nasıldır, eğitim kurumu adları nedir?



eğitim

isim





1 . Belli bir bilim dalı ya da sanat kolunda yetiştirme, geliştirme ve eğitme işi:

"Mezun olduktan sonrasında yüksek eğitim için Lyon'a gönderilir."- H. Taner.

2 . Evlatların ve gençlerin cemiyet yaşayışında yerlerini almaları için lüzumlu bilgi, beceri ve anlayışları elde etmelerine, kişiliklerini geliştirmelerine yardım etme, terbiye:

"Eğitim, bizim istediğimiz kalıplara bakılırsa adam yetiştirmek değildir."- H. Taner.

3 . Eğitim bilimi.

Birleşik Sözler

eğitim bilimi

eğitim süreci

eğitim enstitüsü

eğitim fakültesi

eğitim programı


eğitim ingilizcesi
  • education, instruction, schooling; training, instructional





  • Türkiye'deki eğitim sistemi ve mecburi eğitim hakkında bilgi verir misiniz?


  • Karadeniz Bölgesi'nde eğitim imkanları nasıldır, eğitim kurumlarının adları nedir?


  • Marmara Bölgesi'nin eğitim imkanları nasıldır, eğitim kurumu adları nedir?


 

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: Eğitim Nedir?
Eğitim Nedir?
http://www.muhteva.com/wp-content/uploads/2017/04/48028d1461430864-egitim-nedir-egitim.jpg
Ders Kitapları Konu Anlatımı
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/06/egitim-nedir.html
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/06/egitim-nedir.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content