Apple iPhone 5S senkronize, iTunes eşleşme sorunu nedir, nasıl çözümlenir? 4S kullanıyordum, Pc'ye bağlantı kurabiliyordum. 5S a...
Apple iPhone 5S senkronize, iTunes eşleşme sorunu nedir, nasıl çözümlenir?
4S kullanıyordum, Pc'ye bağlantı kurabiliyordum. 5S aldığımdan beri PC'ye bağlantı kuramıyorum. Telefon bağlandığı gibi bağlantıyı tekrar kesiyor. Bilgisayara güven dememe rağmen. Sizce sorun nedir?
4S kullanıyordum, Pc'ye bağlantı kurabiliyordum. 5S aldığımdan beri PC'ye bağlantı kuramıyorum. Telefon bağlandığı gibi bağlantıyı tekrar kesiyor. Bilgisayara güven dememe rağmen. Sizce sorun nedir?
1)USB kablosunu kontrol edin. Başka bir kablo varsa, o kabloyla test edin. iTunes'un en son sürümünün yüklü olup olmadığını ve iTunes'da yardım menüsünden güncelleme denetimini kontrol edin. Eğer telefonunuz PC'ye bağlandıktan sonra iTunes'daki Aygıtlar'ın altında görünmüyorsa sorun muhtemelen aşağıdaki seçeneklerden birisidir;
•Aygıt iTunes'da geri yüklenemiyordur!
•Güncelleme veya geri yükleme sırasında, aygıt iTunes tarafından tanınmıyordur!
2)Bilgisayarım => Özellikler => Aygıt Yöneticisi
•Taşınabilir Aygıtlar => Apple iPhone seçimi => Özellikler (sağ tuş)
•Sürücü sekmesinden sürücüyü güncelleştir => 'sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara' seçeneğini seçip ileri dedikten sonra çıkan pencerede boş olan kısma C:Program FilesCommon FilesAppleMobile Device SupportDrivers yazdığınız zaman cihazınızın yazılımı güncel ise 'aygıt yazılımınız güncel' ifadesini görürsünüz. Değilse iTunes eşleşmesi için yazılımınızı güncellemeniz gerekir!
Sebep: İç başlık düzeni!!
Windows Live Messenger'ı sildim, tekrar kuramıyorum, sorun ve çözümü nedir?
MSN gelen kutusu bağlantı sorun tanıla uyarısı verip açılmıyor, çözümü nedir?
Opera mini programı ile bağlantı yapamıyorum, nedeni ve çözümü nedir?
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
•Aygıt iTunes'da geri yüklenemiyordur!
•Güncelleme veya geri yükleme sırasında, aygıt iTunes tarafından tanınmıyordur!
2)Bilgisayarım => Özellikler => Aygıt Yöneticisi
•Taşınabilir Aygıtlar => Apple iPhone seçimi => Özellikler (sağ tuş)
•Sürücü sekmesinden sürücüyü güncelleştir => 'sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara' seçeneğini seçip ileri dedikten sonra çıkan pencerede boş olan kısma C:Program FilesCommon FilesAppleMobile Device SupportDrivers yazdığınız zaman cihazınızın yazılımı güncel ise 'aygıt yazılımınız güncel' ifadesini görürsünüz. Değilse iTunes eşleşmesi için yazılımınızı güncellemeniz gerekir!
YORUMLAR