Dua Sözleri

Dua sözleri. Aslen Yaradana her yakarış her dua da ne söylediğiniz değildir de kalbinizden geçenler mühim. Allah tüm dualarınızı kabul etsin...

Dua sözleri. Aslen Yaradana her yakarış her dua da ne söylediğiniz değildir de kalbinizden geçenler mühim. Allah tüm dualarınızı kabul etsin. Alt tarafta örnek dua sözleri yer almıştır.



Dua SözleriAllah tüm mazlumların duasını kabul etsin. Her mazlumu sıhhat ve sıhhate kavuştursun.



Hasta bakan ve hasta yatağında şifa bekleyen ne kadar diri var ise Allah şifa versin.



Allah’ım Gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı eyle, hakkımızda hayırlı olana gönlümüzü razı eyle!



Allah’ım Gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı eyle, hakkımızda hayırlı olana gönlümüzü razı eyle!



Ey duam! Kalbimin kırılan yanlarına iyi gelen tek ilac sensin. Elhamdülillah!



Allahım! Bizleri, imtihandan imtihana yorma Rabbim. Degmeyende oyalama kalplerimizi



Allah’ım! Efendimiz Muhammed’e, âline, ashabına ve ihvânına, Senin razı olacagın sekilde ve onun hakkını eda edecek bir surette salât ve selâm et, bizlere ve dinimi



Dua kabul et bizi, sana en yakın yerde ölelim.



Allah’ım sen yüregime huzuru üfür. Sen sıkıntımı rüzgar benzer biçimde alıp götür… Sen dualarımı kabul et. Amin.



Allah’ım! Zelil olmaktan ve zillete ugramaktan sana sıgınırız!



Senin cöller kadar günahın var ise, Yaradanın denizler kadar merhameti var. Yeter ki sen et duanı.



Allah’ım, kutsal günler, geceler hürmetine milletimizi terör illetinden muhafaza eyle!



Ben hep inandım ve inanıyorum duaların uzakları yakın kıldıgına, yürekleri bir tuttuguna!



Yarabbi ben düsmanlarımı yenmege kadirim. Sen beni dostlarımdan koru.



Ya RAB.! SANA karsı olan mahcubiyetim bana yeter. Baskasının önünde beni utangaç etme! Beni SEN kaldır ki, kimseler düsürmesin.



Ya RAB.! SANA karsı olan mahcubiyetim bana yeter. Baskasının önünde beni utangaç etme! Beni SEN kaldır ki, kimseler düsürmesin.



Dua, bela ulaşmadan önce yapılır. Bela ulaştıktan sonra razı olmaktan ve sabretmekten baska care yoktur. Ebu Muhammed Ceriri



Bir takım insanoğlu dua gibidir: Görünmez ama dokunur sana, duyulmaz ama bırakmaz seni.



Ya Rab bela-yı ask ile kıl asina beni. Bir dem bela-yı asktan kılma cüda beni.



Allahım! Bizleri, imtihandan imtihana yorma Rabbim. Degmeyende oyalama kalplerimizi..



Allah’ım bizlere Recep ve saban’ı kutsal kıl ve Ramazan’a ulastır!



Talihiniz gözleriniz kadar duru, kaderiniz bakısınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız askınız kadar mutlu, askınız Mirac kadar mukaddes, dualarınız istediginiz benzer biçimde makbul olsun. »



Sebepler Sen’dendir; Edep bizlerden. Etme bizi Ya Rabb; Edepsizlerden.



“DUA” sevgiliye yazılmıs bir mektup gibidir. Zarfın icerisine yüregini koyanın, duası kabul edilir.

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: Dua Sözleri
Dua Sözleri
http://www.muhteva.com/wp-content/uploads/2017/04/dua-sozleri.png
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/dua-sozleri.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/dua-sozleri.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content