Sağlık meslek lisesi bitirildiğinde olunan meslekler nelerdir?

Sıhhat meslek lisesi mezunları hangi meslekleri olabilir? Radyoloji Teknisyeni Kısmı Sıhhat kurumlarına başvuran hastaların teşhi...

Sıhhat meslek lisesi mezunları hangi meslekleri olabilir?

Radyoloji Teknisyeni Kısmı

Sıhhat kurumlarına başvuran hastaların teşhis ve tedavisinin yapılması amacıyla röntgen filmi çeken, filmin banyosunu icra eden, ışın tedavi planını tatbik eden, film raporlarını yazan ve bu belgeleri arşive kaldıran teknik elemanların yetiştirildiği bölümdür.
Anestezi Teknisyeni Kısmı




Bir doktor danışmanlığında ve kontrolünde hastaları, ameliyata hazırlamak için anestezik maddeleri tekniğine bakılırsa uygulayarak hastayı uyutan sıhhat çalışanının yetiştirildiği bölümdür.
İlk Yardım ve Acil Bakım Teknisyeni Kısmı

İnsanları kazalardan koruyarak ülkenin her kesimindeki vatandaşların gövde, ruh ve toplumsal yönden kaza geçirmeleri durumunda tıbbın sağlamış olduğu bilgi ve becerilerle insanlara ilk yardım bakımını icra eden ve kaza geçiren kişiyi acil bakım ünitesine götürerek ilk bakımını elde eden sıhhat çalışanının yetiştirildiği bölümdür.

Laboratuvar Teknisyeni Kısmı

Sıhhat kurumları kapsamında her türlü laboratuvarlarda, halkın sağlığını korumak ve teşhis ile tedavisine yardım etmek amacı ile her türlü araç-gereç ve makineyi kullanarak teknik olarak laboratuvar incelem ve analizlerini gerçekleştiren, bu amaçla örnek alan, analizler için solüsyon ve kültür orta derecelerini hazır hale getiren yapmış olduğu bu tahlillerle hastalıklar arasındaki ilişkiyi saptayan, neticeleri raporlandırarak katda geçen sıhhat çalışanının yetiştirildiği bölümdür.

Diş Protez Teknisyeni Kısmı

Ağız ve diş alanında, diş hekiminin yönerge ve kontrolü doğrultusunda kendisine gönderilen ağız ölçüleri ile hastanın tamamlanmamış olan diş ve ağız dokularının eksikliğini
gideren, protez ve apareyleri tekniğine uygun olarak ortaya koyan sıhhat çalışanının yetiştirildiği bölümdür.
Çevre Sağlığı Teknisyeni Kısmı

Tüm yerleşim bölgelerinde kişi ve toplumun sağlığına zarar veren ya da verebilecek çevre faktörlerini tepit edip inceleyen, denetim altında tutan, iyileştirme emekleri
için elinden geleni icra eden , bu amaçla atıklar , kemiriciler, vektörler, su, hava, besin, konut, sanayi ve toplu yaşanmış olan yerlerin sıhhat kontrollerini elde eden, ruhsatlandırma şekilleri ve zararsızlaştırma tekniklerini hayata geçiren ve gerektiğinde ilk yardım hizmetlerini icra eden sıhhat çalışanının yetiştirildiği bölümdür.
Ortopedik Aygıt ve Protez Teknisyeni Kısmı

Ferdin, ailenin ve toplumun her açıdan sıhhatli olması amacı ile tıbbın ve değişen teknolojinin imkanları doğrultusunda ortopedik aygıt ve protez tekniklerini tatbik eden , mesleki tıbbi cihazlarını kullanan, hekimin isteği ile ölçülere bakılırsa protez icra eden, gerektiğinde yeni teknik ve cihazları teklif eden sıhhat çalışanının yetiştirildiği bölümdür.
Tıbbi Yazman Kısmı

Tıbbi istatistiklerle ilgili detayları-bilgileri toplayan, toplamış olduğu detayları-bilgileri bilimsel yöntemlerle çözümleme ederek ilgili birimlere raporlayabilen , tıbbi birimlerdeki iletişim ve yazışma işlerini yürüten, lüzumlu detayları-bilgileri toplayıp belgeye çevirebilen sıhhat personelin yetiştirildiği bölümdür.















ister hemşir ya da hemşire olursun,ister devlet dairelerinde işgören olursun,istersen besin mühendisi olursun vs.

sıhhat meslek çok çok avantajlı bi lise












aynen çok avantajlı bi lise fakat en iyisi ansteji uzmanı bu secimi yaparsan güvenilir ol pişman olmassın...









benim sbs ortalamam 385. sıhhat meslek liselerini yazmıştım tercihe. elbistan sıhhat meslek lisesi çıktı şimdi. aslında tercihimi yaparken kimse bana sormadı. annem sıhhat meslek lisesine gitmemi istediği için gidicem.oysa benim bi hayalim var o da tabip olmak.sıhhat meslek lisesinden tabip olunmuyomuş herhalde . lütfen biri ne yapmam icap ettiğini söylesin.









evet olunmuormuş fakat tam bilmiorum bende sıhhat meslek lisesinde okuyorum hemşirelik bölümünde fakat bende tabip olmak isterim şuan araştırıorum bu mevzuyu ve inş olunur kati bir cevap bulunca gene yazacağım....



Alıntı
Konuk

benim sbs ortalamam 385. sıhhat meslek liselerini yazmıştım tercihe. elbistan sıhhat meslek lisesi çıktı şimdi. aslında tercihimi yaparken kimse bana sormadı. annem sıhhat meslek lisesine gitmemi istediği için gidicem.oysa benim bi hayalim var o da tabip olmak.sıhhat meslek lisesinden tabip olunmuyomuş herhalde . lütfen biri ne yapmam icap ettiğini söylesin.




evet olunmuormuş sanırım fakat tam bilmiorum bende sıhhat meslek lisesinde okuyorum hemşirelik bölümünde fakat bende tabip olmak isterim şuan araştırıorum bu mevzuyu ve inş olunur kati bir cevap bulunca gene yazacağım.... Msn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn Grin









dostlar ben biliyorum şu sebeple konya sağlıkm meslek lisesi son derslik okuyorum derser birazcık yorucu olabiliyor hali ile fakat çok keyifli bir meslek şu sebeple tabip olsanız büyükm mesuliyet am aisteyenler var ben karışamam her insanın kendi tercihi ben bu zamana kadar uygulamalı eğitimler gördüm şü anda anestezi uzmanı olarak mezun olcam. ha ek olarak bişide eklemem lüzumlu bu meslek kan görünce bayılaca kişileri ve elleri titreyen leri almıyor yada en ötü yere alınıyorlar dikkat









Tüm sıhhat meslek liselerinden tıbbi yazman olunabilir mi?









anestezi bölümünden yalnız hanım doğum mu oluyor beyin cerrahi benzer biçimde şeyleri seçemezmiyiz ?









ben 7. sınıftayım ve hemen hemen çözümleme sınavlarında falan notum 300 civarı seneye dershaneye de gitcem birazcık daha çalışsam iyi mi olur acaba sıhhat mesleği de düşünüyorum fakat







 

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: Sağlık meslek lisesi bitirildiğinde olunan meslekler nelerdir?
Sağlık meslek lisesi bitirildiğinde olunan meslekler nelerdir?
http://www.muhteva.com/wp-content/uploads/2017/04/msn_grin-147.gif
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/saglk-meslek-lisesi-bitirildiginde.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/saglk-meslek-lisesi-bitirildiginde.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content