İlköğretim Haftası İle İlgili Kompozisyon

İlköğretim Haftası ile ilgili kompozisyon. İlköğretim önemi ve içinde ne olduğu ile ilgili kompozisyon / yazı. İlköğretim bir insanoğlunun ...

İlköğretim Haftası ile ilgili kompozisyon. İlköğretim önemi ve içinde ne olduğu ile ilgili kompozisyon / yazı.



İlköğretim Haftası ile ilgili kompozisyonİlköğretim bir insanoğlunun tüm yaşamını etkileyen temel eğitimini öğretimini almış olduğu oldukça büyük öneme haiz bir dönemdir. İlköğretime başlama yaşı dönem dönem değişmekle beraber günümüzde averaj olarak 60 aylık iken başlamaktadır.



Okulların açıldığı ve eğitim öğretim sürecinin başladığı ilk hafta İlköğretim Haftası olarak kutlanmaktadır. Bu hafta süresince okul, epğitim, öğretim ve okuma şeklinde terim ve niceliklerin önemleri hakkında türlü etkinlikler hazırlanıp öğrencilere eğitimin önemi mevzusunda bilinçlenme ortamı hazırlanmaktadır.



Mustafa kemal atatürk bize modern uygarlık seviyesini hedef olarak göstermiştir. Modern uygarlık seviyesine erişebilmek için tüketen değildir üreten bir cemiyet olmamız gerekmektedir. Üreten bir cemiyet olmamız içinde yetişmiş insan gücüne htiyacımız mevcuttur. Bu insan gücünün nitelikli becerekli ve başarıya ulaşmış olabilmesi için ise iyi bir eğitim alması eğer olmazsa olmaz bir şarttır. Bu eğitim de ilkokulda başlamkatadı. Şu demek oluyor ki herşey birbrine zincirleme bağlıdır.



Okullarımızda ilköğretime başladığımız dönemden başlayarak ağırbaşlı ve sıkı bir çabalama ile her talebe geleceğin başarıya ulaşmış bir ilim insanı, topluma yön veren sanatçısı v.s. olabilir. Bu şekilde başarıların IQ ile ilgisi oldukça fazla değildir. Aslolan mühim olan eğitimin öğretimin gerekliliklerini hariyen yerine getirmektir.



Şu anda dünya üstünde zo durumda olan ve düzgüsel yaşam standartlarının dahi altında kalan ülkelerin, milletlerin tplulukların ortak tek bir özelliği vardır. O da ağırbaşlı ve ayakları yere sağlam basan bir ğitim sistemlerinin olmamasıdır. İyi bir eğitim sistemi ve bu sisteme ayak uyduran öğrenciler olduğu müddetçe refah ve bilgi toplumu olmamız kendiliğinden oluşacak bir vakadır. Ağaç yaşken eğilir atasözünü de düşünürsek herşey ilköğretim döneminde başlıyor.



NOT: Bu yazı nkfu.com sitesi için yazılmış ve telif hakkı bulunan bir yazıdır. Yazının izinsiz olarak başka web sitelerinde yayınlanması yasaktır. Kopyalayan internet sayfaları hakkında kanuni işlem yapılacaktır.

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: İlköğretim Haftası İle İlgili Kompozisyon
İlköğretim Haftası İle İlgili Kompozisyon
http://www.muhteva.com/wp-content/uploads/2017/04/ilkogretim-haftasi-1.jpg
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/06/ilkogretim-haftas-ile-ilgili-kompozisyon.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/06/ilkogretim-haftas-ile-ilgili-kompozisyon.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content