Ekran kartı driver'ı yüklerken hata veriyor, sorun ve çözümü nedir?

Ekran kartı sürücüsü nasıl yüklenir? Ben Format attım pcme her seyi yükledim ses fln programları fln iste yükledim cogu seyi ekran ka...








Ekran kartı sürücüsü nasıl yüklenir?


Ben Format attım pcme her seyi yükledim ses fln programları fln iste yükledim cogu seyi ekran kartı driverini yüklerken hata veriyor. Hata Bu resimde Var Lütfen Yardım. Lütfen Yardımm edin İşletim Sistemim Xp Ekran Kartım K9VGM-V .

Ekran kartınızın sürücüsünün işletim sisteminizle uyumlu olup olmadığını denetim ediniz.


Sisteminizle ilgili ayrıntılı bilgiyi (anakart, ekran kartı) yazarsanız sisteminize uygun driver mevzusunda destek olmaya çalışırız.










  • Ekran Kartı Driver - Ekran Kartı Sürücüleri - Ekran Kartı Yardım


  • Nfs Underground 2 yüklerken hata veriyor, niçin olabilir?


  • Ekran kartı "no video input" hatası veriyor, sebebi ve çözümü nedir?










kardeş ben ati radeon hd 3400 driveri yüklüyorum hata weriyor ne yapmam lazım






Bu bildiri 'en iyi çözüm' seçilmiştir.
Ekran kartınızın sürücüsünün işletim sisteminizle uyumlu olup olmadığını denetim ediniz.


Sisteminizle ilgili ayrıntılı bilgiyi (anakart, ekran kartı) yazarsanız sisteminize uygun driver mevzusunda destek olmaya çalışırız.









Merhaba, ekran kartımla ilgili bir sorunum var. Bu sabah eski bilgisayaımı yeniden kurdum. Fakat başka bir ekran taktım çünkü eski monitörüm çok büyüktü, onu kullanmak istemedim. Her neyse işte, yeni ekran takınca kartların sürümleri falan sıfırlandı nedense. Driverlarını yükleyip updateledim. Bir süre sonra, eski ekranı kullanırken sorunsuz oynadığım oyun bu monitörde asla açılmadı. Sizce bu niçin lanıyor? Yanlış driver mı yükledim, yoksa hakkaten monitörün mü tesiri var?









dostlar sorunum şudur;


2008 senesinde bir laptap aldım windows 7 kuruluydu ve driverleri bir tek windows 7 de uyuyor sanırım


ben bu bilgisayara format attım ve xp yükledim. EKRAN KARTI hariç tüm driverler tamam, ekran kartı yüklenmiyor


yüklerken hata veriyor güç bela yüklesem dahi hata raporu veriyor gönder/gönderme kısacası açılmıyor.


aygıt yoneticisinden güncellemeyi denedim fakat son sürüm yüklü diyor. şunun yüzünden bulunduğunu düşünüyorum


orjinal bilgisayarla gelen driverler windows 7 bende windows xp sp3 yüklü olduğundan driver uyumsuzluğu


olabildiğini düşünüyorum. w7 driverini xp ye çevirme yolu yorganı varmıdır dostlar. acil yardim umuyorum


msn vermek yasakmı bilmiyorum ama sefer_macit@hotmail.com


moderatör dostlar lütfen msn vermek yasak ise bir tek msn' silin.


___________________________________________________________________________ _________________________________________________


dostlar biliyorsunuz ki ki xp çok eskiden bu yana kullanılan bir işletim sistemi. bende sevdiğim ve kullanmak istediğim için oluşturmak istedim.

format atmadan ilkin ekran kartımda problem yok attırdığım yer [ ekran kartın bozuk, değişmesi lazim 100 lira masrafı var] benzer biçimde saçmalıklarda

bulundu. ben yaptırmadan ilkin bi foruma sorayım dedim sizlere sormuş oldum yüklesem dahi ekran kartını hata raporu alıyorum. orjinal gelen her driver windows 7 ye nazaran uyarlanmış. ben "freekiller" arkadaşın istediğini resimle atayım.


NOT: Windows 7 ' Yi mi Yine Kurayım ?


BU FORMATTAN SONRAKİ HALİ.

hpsrk


BU İSE ÖNCEKİ HALİ

hpslw

hpsm0

hpsm2









Dostlar Intel G33/G31 Express Chipset Family yonga türü gma3100 ama devamlı biyerlerden Bad video card drivers! hatası alıyorum indirmediğim driver kalmadı Directx de yükledim güncelledim olmuyor.Ama driverları kurup pcyi yeniden başlattığım vakit cpu hata veriyor f1 to resume diyor f1 e bastığım vakit pc düzgüsel bir biçimde açılıyor LüTFEN YARDIMCI OLUN









Kardes bende pcye format attm hersey düzgüsel ama ekran kartini gormuyo driver yuklemeye calistim BU SISTEME UYGUN YAZILIM BULUNAMADI diyo









Eğer bilgisayarınızda iki tane grafik işlemcisi var ise yanlış olanı kurmanız mümkündür.


1 - Anakarta bağlı yada işlemciye bağlı grafik işlemciler için:

Bu konuyu anakart yazılım diskinden yükleyebilirsiniz. Doğal olarak burdan görüntü alabilmek isterseniz anakartın üstündeki (Mouse web kablosu bağladığınız kart) ekran kablosu giriş yerine ekranı bağlayacaksınız.


2- Bununla birlikte takılmış bizim harici ekran kartı dediğimiz ürünlere sahipseniz:

A- Kasanızın kapağını açarak ekran kartı üstündeki numaralardan bulabilirsiniz.

B- AMD yada Nvidia hangisi bulunduğunu biliyorsanız sitesine gidip otomatik sistemi taratıp yazılımı bulabilirsiniz.





  • Ekran Kartı Driver - Ekran Kartı Sürücüleri - Ekran Kartı Yardım


  • Nfs Underground 2 yüklerken hata veriyor, niçin olabilir?


  • Ekran kartı "no video input" hatası veriyor, sebebi ve çözümü nedir?


 

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: Ekran kartı driver'ı yüklerken hata veriyor, sorun ve çözümü nedir?
Ekran kartı driver'ı yüklerken hata veriyor, sorun ve çözümü nedir?
http://www.muhteva.com/wp-content/uploads/2017/04/hpsrk.jpg
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/ekran-kart-driver-yuklerken-hata.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/ekran-kart-driver-yuklerken-hata.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content