İlköğretim Haftası İle İlgili Güzel Sözler ve Atasözleri

İlköğretim haftası ile ilgili sözler. İlköğretim haftası ile ilgili atasözleri. İlköğretim ile ilgili ve ilköğretim haftası için söylenmiş s...

İlköğretim haftası ile ilgili sözler. İlköğretim haftası ile ilgili atasözleri. İlköğretim ile ilgili ve ilköğretim haftası için söylenmiş sözler



İlköğretim Haftası İle İlgili Güzel Sözler ve Atasözleri



***Ulusal Eğitim programımızın, Ulusal Eğitim siyasetimizin temel taşı, cahilliğin yok edilmesidir. Cahillik yok edilmedikçe, yerimizdeyiz.. (Mustafa Kemal Atatürk)



***Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum (Hz. ALİ)



*** İlköğretim davası, insan olma, millet olma davasıdır.



*** Okulun, ilköğretimin olmadığı yerde devamlı cahillik, yobazlık ve bilgisiz insanların inançları üstünden geçinen diktatörler mevcut olacaktır. O sebeple eğitim dünyanın en büyük devrimidir. (C. SAĞLAM)



*** Bir okul açmak, bin hapishane kapatmaktır.



*** Milletimizi gerçek saadete ulaştıracak irfan ordusudur.



*** Ha susuz çeşme, ha okulsuz köy.



*** En mühim ve verimli vazifelerimiz, ulusal eğitim işleridir.



*** Eğitim, evladı sevmekle adım atar.



*** İlköğretimin kıymetini her yurttaşa anlatmak ulusal bir görevdir.



*** Okuyanla, okumayan bir olmaz.



*** Okulları olan bir milletin istikbali emniyettedir.



*** Okul gençliğe; insanlığı, saygıyı, ulusu ve ülkeyi sevmeyi öğretir.



*** Okul tüm insanları fark gözetmeden sevmeyi öğretemiyorsa orası okul değildir. (C. SAĞLAM)



*** En büyük düşman, bilgisizliktir.



*** Kalem, kılıçtan daha güçlüdür.



*** Cahillik tüm kötülüklerin anasıdır.



*** Bilgisiz insanoğlunun dostluğundan, bilgili insanoğlunun düşmanlığı daha iyidir.



*** Bilgisiz insan, meyvesiz ağaca benzer.



*** Bilgi sevgi ve zekanın aynasıdır.



*** İlköğretim davası, insan olma, millet olma davasıdır.



*** Yurt kalkınmasının temeli ilköğretimdir.



*** Tahsil, aklın enerjisini geliştirir.

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: İlköğretim Haftası İle İlgili Güzel Sözler ve Atasözleri
İlköğretim Haftası İle İlgili Güzel Sözler ve Atasözleri
http://www.muhteva.com/wp-content/uploads/2017/04/ilkogretim-haftasi-ile-ilgili-guzel-sozler.jpg
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/ilkogretim-haftas-ile-ilgili-guzel.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/ilkogretim-haftas-ile-ilgili-guzel.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content