İlköğretim Haftası Ne Zaman ve Niçin Kutlanır?

Okulların açıldıktan sonra ilk olarak kutlanan hafta olma özelliğini taşıyan İlköğretim Haftası ne zaman, neden, niçin kutlanır? İlköğreti...

Okulların açıldıktan sonra ilk olarak kutlanan hafta olma özelliğini taşıyan İlköğretim Haftası ne zaman, neden, niçin kutlanır?



Yaşasın Okullar Açıldı - İlköğretim Haftası Resimleri



İlköğretim haftası her yıl okulların açıldığı ilk hafta kutlanan bir haftadır. Hem devlet hem de resmi tüm okullarda çeşitli etkinlikle ile kutlanmaktadır. Genellikle Eylül ayının 2. ya da 3. haftası açılan okullarda ilk hafta kutlanmaktadır. Bu sebeple kesin tarih verilmemektedir. Okullar hangi hafta resmi olarak açılıyorsa işte o hafta “İlköğretim Haftası” olarak kutlanmaktadır.



Bir düşünür eğer bir ülkeyi yıkmak istiyorsanız o ülkenin eğitim sistemini bozun demiş. Yani anlayacağınız eğitim öğretim oldukça önemli bir konu. Türkiye Cumhuriyetinin Atatürk’ün dediği gibi ilelebet yaşayabilmesi için eğitimin mutlak suret ile modern yöçntemler ile devam ettirilmesi mecburidir. Bu konuda öğrencilerinde bilgilendirilmesi ve bu konuda farkındalık yaratabilmek için İlköğretim Haftasında türlü türlü çeşitli etkinlikler ile aslında öğrencilere neden okulda oldukları, okulun kendilerine ne katacağını ve eğitimli bir toplum nerelere kadar ilerleyebileceği anlatılmak istenmektedir.



Her öğrencinin ve öğretmenin belirli rutin kalıplar dışında mutlaka İlköğretim Haftası ile ilgili olarak çeşitli etkinliklere katılıp bu konuda bilinçlendirme çalışmalarına katılmaları ve anlatılan konuları özümsemeleri son derece önemlidir.

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: İlköğretim Haftası Ne Zaman ve Niçin Kutlanır?
İlköğretim Haftası Ne Zaman ve Niçin Kutlanır?
http://www.muhteva.com/wp-content/uploads/2017/04/ilkogretim-haftasi-resimleri-1-3.jpg
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/ilkogretim-haftas-ne-zaman-ve-nicin.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/ilkogretim-haftas-ne-zaman-ve-nicin.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content