"kernel32.dll" hatası ve çözümü nedir?

Kernel32.dll hatası nedir, iyi mi çözümlenir? Ben hakkarim de 101 oynuyorum ama son bir kac gündür okeye giremiyorum girmek icin sim...

Kernel32.dll hatası nedir, iyi mi çözümlenir?


Ben hakkarim de 101 oynuyorum ama son bir kac gündür okeye giremiyorum girmek icin simgeye tıkladıgım anda hata veriyor ve hata raporu oluşturuyor gönder ve gönderme yazıyor ne yaptıysam aynı hata cıkıyor karşıma bununda kernel32.dll hatası oldugunu anladım sonunda. Bu hatayı iyi mi düzeltebilirim?

Alt taraftaki dosyayı bilgisayarınıza indirip dökümanları C:WINDOWSsystem32 klasörünün içine kopyalayınız, sorununuz çözülecektir.
Sayfanın altına inip istediğiniz sürümü indirin (32 64 bit):










  • "HLVDD.DLL" hatası ve çözümü nedir?


  • "client.dll" hatası nedir, iyi mi çözümlenir?


  • MSN "msvcrt.dll" Windows Live Messenger Hatası ve Çözümü




Bu bildiri 'en iyi çözüm' seçilmiştir.
Alt taraftaki dosyayı bilgisayarınıza indirip dökümanları C:WINDOWSsystem32 klasörünün içine kopyalayınız, sorununuz çözülecektir.
Sayfanın altına inip istediğiniz sürümü indirin (32 64 bit):







Sebep: Bağlantı yenilendi!










Dostlar bu aralar bilgisayarımda KERNEL32.DLL hatası vermeye başladı...Ne program açabiliyorum nede oyun nede yükliyebiliyorum...GeForce 8600GT 256MB ekran kartı ve 1.00GB ram var niçin landığını bilmyorum..Lütfen yardım edin..Şimdiden Teşekkürler.!



Alıntı
JoJoo_

Ben msg plus livenin son olarak sürümünü indirdim fakat program şu şekilde bir hata veriyor: "1486792 yordam giriş noktası, KERNEL32.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı." acaba bu probleminin bir çözümü var mı?

Alt taraftaki Mesajı İnceleyin


Alıntı
BrookLyn

Alt taraftaki dosyayı bilgisayarınıza indirip dökümanları C:WINDOWSsystem32 klasörünün içine kopyalayınız, sorununuz çözülecektir.










KERNEL32.DLL KOPYALANAMIYOR : BAŞKASI YADA BİR PROGRAM KULLANIYOR DOSYAYI KULLANABİLECEK PROGRAMI KAPATIN DİYOR NE YAPMAM LAZIM ?









evet ne yapmam gerekir hangi programı kapatırsam kopyalayabilirim









dostlar aynı hatayı bende alıyordum başka bir program tarafınca kullanılıyo dıyordu ilk olarak saatin yanında bulunan tüm programları ters tıklayın çıkış deyin (sağ altta) bir süre sonra c:/windows/system32/kernel32.dll dosyasını buluyoruz dosyanın adını label olarak değiştiriyoruz otomatikman dosyanın formatı değişiyor indirdiginiz yeni kerneli system32 dosyasının içine atın problemi çözmüş olmuş olursunuz saygılar....









Arkdaşlar Aynı Problem Bende Vardı DiretcX 9.0 yüklerken karşıma çıkıyordu sonrasında pcmi güncelleştirme yaptım.Service Pack 2 yi yükledi.Ve kurdu,

Bilgisayarı kapatıp açtıktan sonrasında kernel32.dll hatasıyla karşılaşmadım.İnşallah birilerine destek olabilmişimdir.









Dostlar KERNEL32.DLL Yİ C:WINDOWSsystem32 YYE KOPYALIYORUM BELİRTTİĞİNİZ ADDA BAŞKA BİR DOSYA WAR DİYOR KOPYALAMIYOR AMA FLASH PLAYER' İ YüKLERKEN KERNEL32.DLL DİNAMİK BAĞLANTI KİTAPLIĞINDA BULUNAMADI DİYOR OFF YARDIM Bİ ÇÖZüM BULUN İNDİREMİYORUM FLASH PLAYERİ KALDIM ÖYLECE YARDIM EDİN









Bu probleminin tek çözümü formatır. Bu mesele ekrankartının overclock edilmesinden lı bir hata olarak karşımıza çıkar. Format bunun şeklinde durumlarda yapılabilecek en iyi cevap yoludur. Her ne kadar indirip yüklemeye çalıştıysanız ilk başta hata vermez sonrasında bundan sonra geçti düşüncesine kapılmayın mesele siz format atmadığınız sürece devam eder.......






  • "HLVDD.DLL" hatası ve çözümü nedir?


  • "client.dll" hatası nedir, iyi mi çözümlenir?


  • MSN "msvcrt.dll" Windows Live Messenger Hatası ve Çözümü


 

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: "kernel32.dll" hatası ve çözümü nedir?
"kernel32.dll" hatası ve çözümü nedir?
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/kernel32dll-hatas-ve-cozumu-nedir.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/kernel32dll-hatas-ve-cozumu-nedir.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content