Sevdiğim kişi beni seviyor mu?

Sevdiğim kişi beni seviyor mu? Bence senin sevdiğin kişi seni seviyor ama senden bekliyor ilk adımı geç kalma : ) Sevdiğim ...

Sevdiğim kişi beni seviyor mu?
Bence senin sevdiğin kişi seni seviyor ama senden bekliyor ilk adımı geç kalma : )









  • Sevdiğim kişi arkadaşımı seviyor, benden yardım istedi bu kişi, ne yapmalıyım?


  • Yaptığım hata yüzünden sevdiğim kişi beni terketti, ne yapabilirim?


  • Sevdiğim çocuk en yakın arkadaşımı seviyor, ne yapmalıyım?




Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.


Bence senin sevdiğin kişi seni seviyor ama senden bekliyor ilk adımı geç kalma : )












sınıf arkadaşım olan bir kızı seviyorum kızla doğru düzgün hiç konuşmadım. kız beni ona bakarken yakaladı bir kaç kez ama bunu görmezlikten geldi. bende onu kaç kere bana bakarken yakaladım hatta ben ona bakıyor muyum diye gizli gizli bana bakıyor. sizce kız beni seviyor mu?sizce ne yapmalıyım?









Merhaba Arkadaşlar;


Benim size sorum şuMsn Surprisedkulda bir kız var aynı sınıfta değiliz.Bazen bana baktığını görüyorum bende ona bakıyorum.Kıza açılmayı düşünüyorum ama beni sevdiğine dair bir kanıt arıyorum.Yani o kızın beni sevip sevmediğini nasıl anlarım.Bide benim onu sevdiğimi ona nasıl belli ederim.


Şimdiden Teşekkür Ederim









onunla konuş benim gibi ir kişiyi severmisin diye bende birşey bilmem ama bi dene bakem



Alıntı
Misafir

merhaba sevdıgım var adı soner 15 gundr aramıyo kavga ettık aramıyo sızce benı artık unuttumu



Eğer seni seviyorsa 15 gün beklemezdi bence bir kere olsun arardı ama belkide çok inatçı biride olabilir,ama fazla inatcı insanla da uğraşılmaz çünkü insanı canından bezdirir. Ama kavgada o çok haklı ise işler değişir tabiki senin araman daha iyi olur yok sen haklı isen bırak o seni arasın çok seven elbet arar Msn Happy









aklim cok karisik arkadaslar.....

ben onu sevdigime emin oldum yaklasik 4 senedir samimi arkadasiz arada görüsmedigimiz uzun zamanlar gecti ama zamanla anladimki ben gercekten sirf nu bu kadar cok seve biliyorum...

bir kac kez ikimizin arasinda biseyler olabilirmi gibisine agzini aradim ve bana beni kaybetmek istemedigi ve arkadasi olarak cok ama cok sevdigini söyledi...

ama yanimda olunca hareketleri bana bambaska seyler anlatiyor...

yani beni seviyormus gibi davraniyor.....

cok samimi davraniyor, arkdas degilde sevgiliymisiz gibi.

ne yapmaliim sizce????

aklim cok karisik.









bence kızda seni seviyor ama ilk adımı sen atmalısın çünkü sen erkeksin bu sana düşer ona sevdiğini söyle...









BENCE SEVİYOR BENDE AYNI YAŞOYORUM DERSANEDEKİ SINIF ARKADAŞIMA AŞIK OLDUM O DA BANA KESİN AŞIK BENCE









bnden ayrılcak bnm bilmediğimi sanıyor ama bn onun bnden ayrılcağını biliyorum arkdaşı dedi






  • Sevdiğim kişi arkadaşımı seviyor, benden yardım istedi bu kişi, ne yapmalıyım?


  • Yaptığım hata yüzünden sevdiğim kişi beni terketti, ne yapabilirim?


  • Sevdiğim çocuk en yakın arkadaşımı seviyor, ne yapmalıyım?


 

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: Sevdiğim kişi beni seviyor mu?
Sevdiğim kişi beni seviyor mu?
http://www.muhteva.com/wp-content/uploads/2017/04/msn_surprised-7.gif
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/sevdigim-kisi-beni-seviyor-mu.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/sevdigim-kisi-beni-seviyor-mu.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content