Sınıf temsilcisi seçimi için nasıl bir konuşma hazırlamalıyım?

Sınıf temsilcisi seçimi için nasıl bir konuşma hazırlamalıyım? Sınıf Temsilcisi Seçim Konuşması Sınıfımızın sosyal ve kültürel et...

Sınıf temsilcisi seçimi için nasıl bir konuşma hazırlamalıyım?

Sınıf Temsilcisi Seçim Konuşması

Sınıfımızın sosyal ve kültürel etkinliklerinde yani faaliyetlerinde,

Tüm öğretmenler, öğrenciler, gönüllü ve gönülsüz velilerle, bu etkinliklerde yer almak isteyen tüm bireylerle sıkı bir iş birliğine girerek,





Tüm çalışmaların koordineli bir şekilde yürütülmesine ve bunun için de gerekli tüm tedbirlerin alınmasında aktif bir rolde bulunmak üzere sınıf temsilciliğine adaylığımı koymuş bulunuyorum.

Hayırlı ve uğurlu olsun.







  • Okul temsilcisi adaylığı için konuşma örnekleri verir misiniz?


  • Açık lise için öğrenci girişinden nasıl ders seçimi yapılır?


  • Yeni kurduğum forum sitesi için nasıl forum kuralları hazırlamalıyım?




Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
Sınıf Temsilcisi Seçim Konuşması

Sınıfımızın sosyal ve kültürel etkinliklerinde yani faaliyetlerinde,

Tüm öğretmenler, öğrenciler, gönüllü ve gönülsüz velilerle, bu etkinliklerde yer almak isteyen tüm bireylerle sıkı bir iş birliğine girerek,





Tüm çalışmaların koordineli bir şekilde yürütülmesine ve bunun için de gerekli tüm tedbirlerin alınmasında aktif bir rolde bulunmak üzere sınıf temsilciliğine adaylığımı koymuş bulunuyorum.

Hayırlı ve uğurlu olsun.











Merhaba arkadaşlar !!

Ben ........................

Okulumuzun ............. sınıfında okuyorum. ..........dünyaya geldim. ... Bu Sene sizlerinde desteğiyle bir çok şeye imzamızı atacağız. Başlıca sorunlarınızı benim aracılığımla yetkili kişilere bildirerek çözebilirsiniz. Okulumuzda eğitim ve sosyal etkinliklerin yetersizliğinin farkındayım. Bunun için gerekirse imkanları zorlayıp sizlere en güzel şeyleri sunarak sizlerin takdirini kazanmak en büyük hedefimdir.

En büyük uğraşım olan müzikle ilgili bu sene bir takım faaliyetler planlıyoruz. Sizlerinde desteğiyle bu planlarımızı başarıyla yerine getirmeyi hedefliyoruz. Sizlerinde yapmak istediği sosyal ve eğitimsel alanda bir faaliyet varsa fikirlerinizi benimle paylaşabilirsiniz.

Arkadaşlar şunu hiçbir zaman unutmayın demokrasılerde herkesin görüşü alınarak sorunlar daha kolay çözülebilir. Okulda gerçekleştireceğimiz tüm faaliyetler için fikirlerinizi ve desteğinizi bekliyorum.

Sizleri ve okulumuzu en güzel şekilde temsil edeceğime inanıyorum..

Saygılarımla...









Merhaba Arkadaşlar!

Ben Muhammet Furkan ERZEN

Okulumuzun 8-E sınıfında okuyorum.

Okulumuzda birçok yönden eksiklerin olduğunu fark ettim. Son haftalarda bu eksikliklerin giderilmesi için planlar yapıyorum. Fakat bunu tek başıma başaramam bunun için sizlerin desteğinize ihtiyacım var. Eğer bir araya gelirsek bu eksiklikleri demokratik bir yolla giderebiliriz. Bu konuya duyarlı öğrencilerle beraber toplanarak okulumuzdaki sorunlar için en kısa zamanda bir çözüm yolu bulacağız.









deg erli öğretmenim ve sevgili arkadaşlar ben........Okulumuzun sınıfında 7-C sınıfında okuyorum.Okulumuzun bircok yönden eksiklikleri olduğunu biliyorum ve bunun için çözümler üreteceğim mesela tuvaletlerin daha temiz olmasını ve gereken malzemelerin alınmasını sağlayacagim









arkadaşlar başkan seçimi progandası olarak ben başkan secildim bakın yazdığım şeyler hem kolay hemde basit propaganda:ben eyerki başkan olursam yaramazlık yapanları uyarırım eyer beni dinlemesse o ismi kağıda yazar ve oyretmene veririm oyretmen gerekeni yapar 2.başkan oldugumda kişileri eyer oyretmenim de izin verirse bıdahaki sene kendim 1 kışıyı başkan diyerini de başkan yardımcısı ben secerim. arkadaşlar bu arada ben lise oyrencisityim





  • Okul temsilcisi adaylığı için konuşma örnekleri verir misiniz?


  • Açık lise için öğrenci girişinden nasıl ders seçimi yapılır?


  • Yeni kurduğum forum sitesi için nasıl forum kuralları hazırlamalıyım?


 

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: Sınıf temsilcisi seçimi için nasıl bir konuşma hazırlamalıyım?
Sınıf temsilcisi seçimi için nasıl bir konuşma hazırlamalıyım?
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/snf-temsilcisi-secimi-icin-nasl-bir.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/05/snf-temsilcisi-secimi-icin-nasl-bir.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content