Kadim Nedir?

Kadim - Kadim Nedir - Kadim Hakkında Ödat kadim Ar. ®ad³m Eski dilde; Başlangıcı olmayan, eski, ezelî: "İki hanım dost rastla...

Kadim - Kadim Nedir - Kadim Hakkında

Ödat




kadim

Ar. ®ad³m

Eski dilde; Başlangıcı olmayan, eski, ezelî:
"İki hanım dost rastlaşıyorlar; birbirlerinden saklısı gizlisi olmayan, iki kadim dost." -A. Boysan.


kadim


İngilizce; vintage
Geçmiş dönemlerde başarıyla icra edilmiş müzik tonları ve bu şekilde icrada kullanılabilir özellikte, görünümde ya da olgunlukta çalgı ve çalgı parçaları.


Hususi İsim

Kadim


Köken: Arapça.


Cinsiyet: Adam

Eski.



TDK








  • Kanunname-i Osmani (Kanun-ı Kadim)


  • Kadim Zamanlar


  • Kadim Dönemlerde Astrolojinin Bilimsel Temelleri



KADİM sıf. (ar. kıdem'den kadim). Esk.

1. Eski: "Bu mahallenin kadim sakinlerinden bulunduğunu ..." (E. E. Talu).

2. Öncesiz: Allah kadimdir.




3. Kadim-ül -eyyam, eski günler.


—isi. huk. Vakit bakımından eski olan, başlangıcını gören, bilen kimsenin bulunmadığı şey, vaka. (Kadim olan şey, topluma zararı olan değilse olduğu benzer biçimde bırakılır, değiştirilmez. Mecelle'de bu mevzuda, "Kadim kıdemi üzre ibka olunurâ€, "Zarar kadim olmaz" benzer biçimde kurallar mevcuttur.)

Kaynak: Büyük Larousse




kadim

eskimiş (kadi:m) Arapça
  • Başlangıcı olmayan, eski, ezelî.
Birleşik Sözler

kadim arkadaş


kadim

(ara.) er.


1. ayak basan, ulaşan, varan.

2. öncesiz, evvelsiz.

3. çok eski zamanlara ait eski seri.

4. yıllanmış. - kelam-ı kadim, kur'an-ı kerim.


kadim ingilizcesi
  • ancient, very old





  • Kanunname-i Osmani (Kanun-ı Kadim)


  • Kadim Zamanlar


  • Kadim Dönemlerde Astrolojinin Bilimsel Temelleri


 

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: Kadim Nedir?
Kadim Nedir?
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/06/kadim-nedir.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/06/kadim-nedir.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content