Cuma Duası

Kutsal Cuma günü okunması için hazırlanmış Cuma Duası. Cuma günleri mübarektir ve her Cuma cemaat ile dua edilmesi ve Cuma günlerine hususi ...



Kutsal Cuma günü okunması için hazırlanmış Cuma Duası. Cuma günleri mübarektir ve her Cuma cemaat ile dua edilmesi ve Cuma günlerine hususi hemen aşağıdaki Cuma duası edilmesi tavsiye edilir.



Cuma Duası



Lailahe illallah Cuma’nın sebebiyle, Muhammedun Resullullah gerek yuzun gölgesiyle dunya ve ahiret muradımı ver.
Melekler duasıyla, Ya vedudum, entel maksudum, Kulhuvellahu ehad, bin bir kere ya samed, cennet kapılarını ac, bana ait gunahımdan gec.



Bana ait gunahım varsada senin şeklinde halikim var. Muhammed Aleyhisselam dostum var.



İlahi kabre vardıðım gece lutfeyle, yalnız kaldıðım gece bilmedigimi bildir. Kabrimi nur ile doldur. Kevser şarabına daldır, yüce cemalini göster.



Gece gunduz yalvarırım sana dunya ve ahiret muradımı ver bana.



Rabbim Allah, fikrim zikrullah, kalbimin nuru Resullullah, evvelim Allah, ahirim Allah, La ilahe illallah Muhammedun Resullullah.



Cuma şeklinde gunumuz var. İslam şeklinde dinimiz var. Muhammed şeklinde şahımız var. Allah dedim, dostum dedim, 99 ismine muhur vurdum, ustune.



Sırrım subhanım Allah, derdim dermanım Allah, gafil kuluna gam duşmuş, yetiş imdadımıza ya Muhammed.



Kulhuvellahu ehad, bin bir kere ya samed, ya Allah, ya Muhammed umarız senden şefaat.



Lailahe illallahtır özum, Muhammed Mustafadır sözum, ihlas-ı şerif ile yıkadım yuzum. Ayetele kursu icin sen kabul eyle sözum.



Bugun Cuma gunudur. Dinim İslam dinidir. Dinimin İslam dini olduguna, yetmiş binin nısfına, muhurledim ustune.



Lailahe illallah uc muradım var, birisi cennet, bir ırmak diyarını görmek. Ac cemalini göster diyarını.



Ya Resullullah! Aman yarabbi ya rabbena her halimiz malumdur sana, gece gunduz yalvarırım sana. Devamlı sana muhtacım, cemalini göster bana.



Cennetine davet et Allahım kabrimizde rahatlık, sıratta selamet, tatlı canımız sana emanet, son nefesimizde selametler kayra eyle.



Mezar suallerimiz ahsan eyle, cennetinle cemalini cumleyle birlikte bana da nasip eyle.



Lailahe illallah selalar duası icin, Muhammedun Resullullah arşı ala gölgesi icin hastalara şifa, dertlilere deva, borclulara edalar kayra eyle Ya Rabbim.



Elif Allah, Nur Muhammed sav selamet.



Ya Celil, etme zelil, gönder kanıt. İlahi Yarabbi hacetimi rahmet deryasını ulaştır, duaya acılan elleri icabete eriştir.



Allahım senden başka kimsemiz yoktur. Lailahe illallah arşı alaya Muhammedun Resullullah şukur Mevlaya.



Yarabbi yarabbena her halim malumdur sana, cenneti alada cemalini göster bana.



Lailahe illallah gunahlarımız af eyle, Muhammedun Resullullah makamımı nur eyle.



İlahi Yarabbi son nefesimde kendime malik olmadıgım süre bu duamı sana emanet ederim.



Selatu selaya yolladım Mevlaya, sen cumlemizin muradını ver gelecek Cuma’ya.



Lailahe illallah ve cellehu edası ile, Rabbim muradımızı ver melekler duası ile.

YORUMLAR

Ad

Anlamı Nedir?,22,Biyoloji Konu Anlatımı,25,Cilt Bakımı,82,Coğrafya Ders Anlatımı,978,Genel,46,Güzel Sözler,16075,Music,1,Ne Nedir?,32164,Resimli Sözler,4111,Saç Sağlığı,119,Sağlık Bilgileri,1596,Soru-Cevap,10236,Sports,1,Tarih Konu Anlatımı,5,Teknoloji,36,Türk Dili ve Edebiyatı Konu Anlatımı,2,
ltr
item
Ders Kitapları Konu Anlatımı: Cuma Duası
Cuma Duası
http://www.muhteva.com/wp-content/uploads/2017/04/cuma-duasi.png
Ders Kitapları Konu Anlatımı
https://ders-kitabi.blogspot.com/2017/08/cuma-duas.html
https://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/
http://ders-kitabi.blogspot.com/2017/08/cuma-duas.html
true
5083728687963487478
UTF-8
Tüm Yazılar Yüklendi hiçbir mesaj bulunamadı HEPSİNİ GÖR Devamı Cevap Cevabı iptal Silmek Cevabı iptal Home SAYFALARI POST Hepsini gör SİZİN İÇİN ÖNERİLEN ETİKET ARŞİV SEARCH Tüm Mesajlar İsteğinizle eşleşme bulunamadı Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec Şu anda... 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago İzleyiciler Takip et THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm Kodunu Kopyala Tüm Kodunu Seç Tüm kodlar panonuza kopyalanmıştır. Kodları / metinleri kopyalayamıyor, kopyalamak için lütfen [CTRL] + [C] tuşlarına (veya Mac ile CMD + C'ye) basınız Table of Content